Mēnešalga:
5830 eiro
Vadība / Administrēšana
Atrašanās vieta:
Bērnu klīniskā universitātes slimnīca (Vienības gatve 45, Rīga)

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Aicina pieteikties uz VSIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīcas" valdes locekļa/-les amatu ar kompetenci finanšu un atbalsta jautājumos.

(izsludinātā amata vakance publicēta www.valstskapitals.gov.lv)

Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Bērnu klīniskā universitātes slimnīca” (turpmāk – BKUS vai Sabiedrība) ir lielākā specializētā bērnu daudzprofilu ārstniecības iestāde Latvijā. Bērnu slimnīca nodrošina valsts apmaksātu ārstniecības pakalpojumu sniegšanu bērniem ambulatori (poliklīnika,  daudzfunkcionālais korpuss) un stacionārā neatliekamās, steidzamās un plānveida palīdzības apjomā, piedāvājot arī maksas pakalpojumus. 

BKUS stratēģiskās prioritātes ir izcils ārstniecības rezultāts, pozitīva pacientu un ģimeņu pieredze, veselīga un motivējoša darba vide un tā ir organizācija, kas māca, mācās un virza inovācijas. BKUS valdē ir trīs valdes locekļi, un valdes loceklis ar kompetenci finanšu un atbalsta jautājumos atbild par finanšu jomu, juridiskiem un iepirkumu jautājumiem, projektu vadību, IT un datu apstrādi, kā arī infrastruktūras un saimnieciskā nodrošinājuma atbalstu. 

Valdes locekļa ar kompetenci finanšu un atbalsta jautājumos izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

  1. Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumi, kas liecinātu par pretējo.
  2. Pārvalda valsts valodu normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā - un pārvalda angļu valodu valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā - ne zemāk par C1 līmeni atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei.
  3. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus finanšu un atbalsta jomā (vadībzinībās, finansēs, ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai citā pielīdzināmā jomā).
  4. Pēdējo 10 (desmit) gadu laikā vismaz 5 (piecu) gadu pieredze vadošā amatā vidējā vai lielā kapitālsabiedrībā (valdes vai cits augstākā līmeņa vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vadībai vai valdei).
  5. Pēdējo 10 (desmit) gadu laikā vismaz 3 (trīs) gadu pieredze komandu vadībā, kuru kopējais (tieši vai netieši) pakļautībā esošo darbinieku skaits nav mazāks par 10 (desmit). 
  6. Pēdējo 10 (desmit) gadu laikā pieredze darbā liela mēroga (vismaz 1 milj. euro) starpdisciplināru projektu ieviešanā.
  7. Pēdējo 10 (desmit) gadu laikā vismaz 3 (trīs) gadu pieredze finanšu vadībā.

Valdes locekļa ar kompetenci finanšu un atbalsta jautājumos izvirzāmās papildus vērtējamās un vēlamās prasības (pēdējo 10 gadu laikā):

  1. zināšanas un izpratne par finanšu vadības jautājumiem;
  2. izpratne par finanšu resursu pārvaldību un finansējuma piesaisti projektu realizēšanai;
  3. izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrības darbību un  pārvaldību;
  4. zināšanas par Latvijas veselības aprūpes struktūru un primārās, sekundārās un terciārās aprūpes funkcijām;
  5. pieredze informācijas tehnoloģiju (IT) pielietošanā biznesa procesu pārvaldībā, efektivizācijas ieviešanā un digitālās transformācijas jautājumos;
  6. zināšanas un izpratne par lielu EU finansētu projektu vadību un ieviešanu; 
  7. zināšanas, izpratne un pieredze par publisko iepirkumu procesiem;
  8. izpratne un zināšanas par korporatīvās pārvaldības principiem;
  9. motivācija ieņemt BKUS valdes locekļa amatu.

BKUS valdes locekļa amata pienākumu pildīšanai nepieciešamas šādas vadības kompetences - pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana, komandas vadīšana, plānošana un organizēšana, lēmumu pieņemšana un atbildība, un pārmaiņu vadīšana.

Īpašie nosacījumi valdes locekļa amata kandidātiem:

  1. atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām;
  2. atbilstība un piekrišana ievērot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 6.panta un 7.panta ceturtā daļā noteiktos valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumus, 8.un 8.1 pantā noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumu izpildes kārtību un novērst citas iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā;
  3. piekrišana valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem. 

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2025. gada 10. februārim (ieskaitot) elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: nominacija@bkus.lv ar norādi “Pieteikums BKUS valdes locekļa/-les amatam finanšu un atbalsta jautājumos”.

Kandidātus lūdzam  iesniegt šādus dokumentus:

  1. motivētu pieteikumu (elektroniski parakstītu*), iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību BKUS  valdes locekļa/-les amatam;
  2. dzīves gājuma un darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae, kurā iekļauti arī galvenie sasniegumi, pašvērtējums par valodu zināšanām un kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs);
  3. kandidāta apliecinājumu (atbilstoši sludinājumā pievienotajai formai Apliecinājums);
  4. valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopiju (iesniedz tikai tie kandidāti, kuri izglītību nav ieguvuši valsts valodā);
  5. augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
  6. citus dokumentus, kas apliecina pretendentiem/-ēm izvirzīto prasību izpildi (nav obligāti).

Mēneša atlīdzība (bruto): 5830 EUR (pieci tūkstoši astoņi simti trīsdesmit eiro)

Informējam, ka kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs iesniegt stratēģisko redzējumu (prezentācijas formā, līdz 15 minūtēm) par BKUS galvenajiem nākotnes izaicinājumiem finanšu un projektu vadības jomā, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai. 

Pamatojoties uz Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi, kā arī atlases procesā Jūsu dati tiks nodoti BKUS sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam sabiedrībai ar ierobežotu atbildību “O.D.A.”.

* Dokumentiem ir jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu ar tam pievienoto laika zīmogu. Ja pieteikuma dokumenti ir parakstīti ar ārvalstīs izsniegtu drošu elektronisko parakstu, papildus ir jānorāda adrese, kurā var pārbaudīt elektronisko dokumentu, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu. Ja elektroniski parakstītais dokuments ir saņemts no Eiropas Savienības dalībvalstu partnera, elektroniskā paraksta derīgumu var pārbaudīt oficiālajā Eiropas Savienības tīmekļa vietnē.

Pretendentiem jāpiesakās līdz